Hogyan csoportosíthatom az ügyfeleimet?

Bizonyos ügyfélszám felett gyakran felmerülő igény, hogy különböző szempontok szerint csoportokba tudjuk rendezni ügyfeleinket. Történhet az alapján, hogy milyen szolgáltatást nyújtunk számára, melyik alkalmazotthoz tartozik az adott ügyfél, de akár az egy érdekeltség alá tartozó ügyfeleket is rendszerezhetjük így.
Ha több szolgáltató céggel nyújtunk Pmt. hatálya alá tartozó szolgáltatást, mégis egy fiókban szeretnénk látni az összes ügyfelünket, az Ügyfélcsoport funkcióval ez alapján is könnyen differenciálhatjuk partnereinket.

A Profilom → Ügyfélcsoport menüpontban van lehetőség ügyfélcsoportok létrehozására. Bármilyen szempont szerint csoportosíthatók az ügyfelek, azonban 1 ügyfél csak 1 ügyfélcsoporthoz tartozhat.

Ügyfélcsoporthoz tartozó ügyfelek exportálása:
A főoldalon adott Ügyfélcsoportra szűrve, majd az .xls gombra kattintva rendszerünk csak a csoporthoz tartozó ügyfeleket exportája.

Ez igaz az összes többi szűrőfeltételre is: az export funkcióval az éppen adott szűrés eredményei menthetők le táblázatos formában.

Hogyan tudok Ügyfélcsoportra szűrni?

Kérdésem lenne: van-e arra mód, hogy az exportálást csoportonként is elvégezhessük?

Igen. Az ügyféllista oldalon lehet szűrni az ügyfeleket cégcsoport / szerződés státusz / teendők / stb. szerint, és a jobb felső sarokban levő .xls export az éppen aktuális szűrt listát fogja letölteni.