Honnan értesülök róla, ha lejár az előfizetésem?

Az előfizetés lejárata előtt 7 nappal küldünk egy fizetési emlékeztető emailt, melyben talál egy bankkártyás fizetési linket. A linkre kattintva a Barion fizetési rendszerén keresztül rendezheti a következő periódusra vonatkozó szolgáltatási díjat. Amint ez megtörténik, a szolgáltatást automatikusan meghosszabbítjuk, a befizetésről szóló számlát emailben küldjük (valamint megjelenik a Profilom → Előfizetés és számlázás menüpont alatt).

Amennyiben a lejárat napjáig nem érkezik meg a hosszabbítás díja, újabb emailt küldünk.
15 napig a fiókot felfüggesztjük, az ügyféladatokat ez idő alatt nem tudja szerkeszteni, kizárólag a korábban feltöltött adatok exportálására van lehetőség

A lejárat után 15 nappal a fiókban tárolt összes adatot egy tömörített fájlban az email címére továbbítjuk (ezek az adatok a Pmt. szerint legalább 8 évig megőrizendők).
Ezután a fiók törlésre kerül.