Milyen listára lesz szükségem NAV ellenőrzéskor?

Ellenőrzéskor olyan listára lehet szükség, mely tartalmazza az összes ügyfél

  • nevét
  • adószámát / személyi igazolvány számát
  • székhelyét / lakcímét
  • kockázati besorolását
  • a besorolás időpontját
  • a szerződéskötés napját
  • megszűnés esetén annak időpontját
  • első és utolsó ENSZ-EU szűrés időpontját és eredményét
  • a tényleges tulajdonosok állampolgárságát
  • az ügyfél tevékenységi körét
  • hogy bizalmi vagyonkezelő-e az ügyfél
  • székhelyszolgáltatást vesz-e igénybe

Táblázatunk ezen felül számos hasznos és fontos kiegészítő adatot tartalmaz: a céghez tartozó képviselőket, tulajdonosokat, illetve a külföldi érdekeltséget, stb.

A táblázat az “Ügyfelek” → “.xls” gombra kattintva érhető el (jobb felső sarok).

Lehetőség van az ügyfelek bizonyos szempontok szerinti szűrésére (pl. csak egy adott ügyfélcsoportba tartozó ügyfeleket szeretnék látni). Az excel export az éppen aktuális szűrés eredményeiről készült táblázatot tölti le.