-
Kattintson az “Új ügyfél” → “Tömeges ügyfél feltöltés” gombra.
-
Másolja be ügyfelei adószámát (soronként egyet) az Adószámok mezőbe, egyszerre maximum 100 darabot.
-
Lehetőség van az összes feltöltött ügyfél esetében egy kattintással megadni:
- a kockázati besorolást (pl. mind átlagos)
- a TTNY ellenőrzést (pl. nem kell ellenőrizni)
- ügyfélcsoportot
- Kattintson az Ügyfelek hozzáadása gombra. A feltöltés eltarthat pár percig.
A feltöltött listában jelezzük, hogy mely cégeknél volt sikeres a nyilvános céginformációval való összekötés, és melyeknél nem (ezeket pirossal jelezzük). A feltöltésről összesítőt küldünk emailben.
Az így hozzáadott ügyfelek esetében automatikusan kitöltésre kerülnek a következő mezők: cégnév, képviselők és tulajdonosok, utóbbiaknak a nyilvános céginformációban elérhető adatai (születési idő, anyja neve, lakcím).
FIGYELEM!
Adja meg minden céghez a tényleges tulajdonosokat (ez az adat nem érhető el a nyilvános céginformációból).
Amennyiben nem élt a tömeges kockázati besorolás lehetőségével, végezze el az ügyfelek kockázati kategóriába sorolását!
Hogyan működik az automatikus adatkitöltés?
Hogyan működik?
Egyszerre maximum 100 adószám adható hozzá.
Az ügyfelek hozzáadásával egyidejűleg lefut az első szűrés az ENSZ-EU szankciós listán. Esetleges egyezés esetén a rendszer email értesítőt küld a regisztrált email címre.
(Az ENSZ-EU szűrésről bővebben)
FIGYELEM! Az automatikus adatkitöltés a következő cégformák esetében biztosított: Kft., Bt., egyéni vállalkozó.
Zrt.-k, alapítványok, egyesületek esetén, illetve megszűnt / végrehajtás /felszámolás alá került cégek esetében az adatok kézzel kitöltendők.
Az automatikus adatkitöltés a gyors ügyfélfeltöltést hivatott szolgálni, azonban a nyilvános céginformációban is előfordulhatnak pontatlanságok, ezért minden esetben szükséges a feltöltött adatok ellenőrzése!