Ügyféladat-frissítés egy kattintással

Az ügyféladatok naprakészen tartása eddig is kulcskérdés volt a Pmt.-adminisztrációban. Új funkciónk ezt most még egyszerűbbé teszi: mostantól egy kattintással módosíthatja az identiGO-ban tárolt adatokat az Optenben elérhető, aktuális nyilvános cégadatokkal.

Ez nemcsak időt spórol, hanem csökkenti a kézi adatbevitelnél előforduló hibákat is – és segít abban, hogy a nyilvántartás mindig megfeleljen a jogszabályi követelményeknek.

Kétféleképpen frissíthet adatot

:white_check_mark: 1. Egyesével – az ügyfél adatlapján

  • Nyissa meg az adott ügyfél adatlapját.
  • A jobb felső sarokban kattintson az Opten frissítés gombra.
  • Megjelenik egy összehasonlító táblázat, ahol egymás mellett látja az identiGO-ban és az Optenben szereplő adatokat.
  • Innen egy kattintással átvezetheti a módosításokat.

:white_check_mark: 2. Tömegesen – az Adatszinkron menüben

  • Lépjen az Adatszinkron menübe, majd kattintson a Részletes adatok gombra.
  • Válassza ki, mely személy-típus adatait szeretné frissíteni: képviselő, tulajdonos vagy tényleges tulajdonos.
  • Jelölje ki a frissítendő személyeket, majd kattintson a Személyek felülírása gombra.
  • A rendszer az összes kijelölt adatot lecseréli az aktuális nyilvános céginformáció alapján.

:light_bulb: Tipp: Mielőtt felülírná az adatokat, érdemes letölteni az adategyeztető táblázatot. Ebben egymás mellett látja az Optenben és az identiGO-ban tárolt adatokat, így azonnal kiszúrhatja, hol van eltérés.

:warning: FIGYELEM!
A frissítés során a korábban rögzített, de a nyilvános céginformációban nem elérhető adatok törlődnek. Csak a hivatalosan elérhető adatok kerülnek mentésre

  • név
  • anyja neve
  • születési idő
  • lakcím
  • tényleges tulajdonosnál tulajdoni hányad

Kizárólag azokat a személyeket írjuk felül, ahol kapunk adatot az Optentől. Ha nem érkezik adat (pl. mert töröltek a képviselőt, vagy nincs meghatározható tényleges tulajdonos), akkor az identiGO-ban tárolt adatot nem írjuk felül.


Miért jó ez Önnek?

  • Időmegtakarítás – akár több tucat ügyfél adata frissíthető egyszerre.
  • Pontosság – mindig a legfrissebb, hivatalos adat szerepel a nyilvántartásban.
  • Jogszabályi megfelelés – elkerülhetők a hiányos vagy elavult adatokból fakadó problémák.