A mai napon új funkciókkal bővült az identiGO.
Tekintse meg bemutató videónkat, vagy olvassa el az alábbi cikket!
1. Ügyféladatlap átalakítás
A jobb átláthatóság érdekében az ügyféladatlapon külön fülekre rendeztük az adatokat az alábbi csoportosítás szerint:
- alapadatok
- személyek (képviselők, tulajdonosok, tényleges tulajdonosok)
- dokumentumok
- változástörténet
Az ügyfél adatainak exportálása, valamint az ügyfél törlése a cégnév melletti ikonra kattintva érhető el.
2. További értesítési email címek felvétele
Mostantól lehetőség van a regisztrált email címtől eltérő, további email címek hozzáadására.
Az itt felvett címekre az identiGO-ból küldött összes értesítő levelet továbbítjuk (díjfizetéssel, hosszabbítással kapcsolatos emailek, magas kockázati értesítő, változáskövetés, stb.).
Maximum további 5 email cím adható hozzá.
A funkció a Profilom → Email cím → Módosít menüpont alatt érhető el.