Új funkciók - ügyféladatlap, értesítési email címek

A mai napon új funkciókkal bővült az identiGO.

Tekintse meg bemutató videónkat, vagy olvassa el az alábbi cikket!

1. Ügyféladatlap átalakítás

A jobb átláthatóság érdekében az ügyféladatlapon külön fülekre rendeztük az adatokat az alábbi csoportosítás szerint:

  • alapadatok
  • személyek (képviselők, tulajdonosok, tényleges tulajdonosok)
  • dokumentumok
  • változástörténet

Az ügyfél adatainak exportálása, valamint az ügyfél törlése a cégnév melletti image ikonra kattintva érhető el.

2. További értesítési email címek felvétele

Mostantól lehetőség van a regisztrált email címtől eltérő, további email címek hozzáadására.
Az itt felvett címekre az identiGO-ból küldött összes értesítő levelet továbbítjuk (díjfizetéssel, hosszabbítással kapcsolatos emailek, magas kockázati értesítő, változáskövetés, stb.).
Maximum további 5 email cím adható hozzá.

A funkció a Profilom → Email cím → Módosít menüpont alatt érhető el.

email-hozzaadas (1)