Hogyan történik az automatikus adatkitöltés nyilvános céginformáció alapján?

Adószám alapján összekötjük a cégeket a nyilvános céginformációval, így automatikusan kinyerhetők a cég aktuális adatai. A rendszer az alábbi adatokat tölti ki a cégek esetében:

  • cégnév
  • képviselők neve, születési dátuma, lakcíme, anyja neve
  • tulajdonosok neve, születési dátuma, lakcíme, anyja neve
  • a tényleges tulajdonost abban az esetben tudjuk kitölteni, ha egyetlen, természetes személy tulajdonosa van a cégnek, vagy egyéni vállalkozásnak. Több tulajdonos esetén a tulajdoni hányadok nem elérhetők, így a tényleges tulajdonost utólag, kézzel kell megadni!

Az automatikus adatkitöltés a következő cégformák esetében biztosított: Kft., Bt., egyéni vállalkozó.
Zrt.-k, alapítványok, egyesületek esetén, illetve megszűnt / végrehajtás alá került cégek esetében az adatok kézzel kitöltendők.

FIGYELEM!
Az automatikus adatkitöltés a gyors ügyfélfeltöltést hivatott szolgálni, azonban a nyilvános céginformációban is előfordulhatnak pontatlanságok, ezért minden esetben szükséges a feltöltött adatok ellenőrzése!