Első lépésként érdemes átgondolni, milyen logika szerint szeretnénk ügyfeleinket csoportosítani. Az identiGO-ban erre két lehetőséget kínálunk: Szolgáltatók és Cégcsoportok szerinti rendszerezést.
Hol?
Bal oldali menü → Szolgáltatók és Cégcsoportok menüpont
1. Szolgáltatók
Sokan több céggel vagy egyéni vállalkozással nyújtanak Pmt. hatálya alá tartozó szolgáltatást (pl. könyvelés, székhelyszolgáltatás). Az identiGO lehetővé teszi, hogy akár 5 szolgáltató cég ügyfélkörét kezelje egy előfizetés alatt.
Miért?
Egyetlen kattintással generálható TTNYELT nyomtatvány a hozzárendelt ügyfelekhez
Excel exportban szűrhetők az ügyfelek szolgáltatónként (ellenőrzésnél kifejezetten hasznos)
több szolgáltató esetén nem kell több előfizetést / fiókot fenntartani
az ügyfélátvilágítási adatlapon nem kell az összes ügyfélnél újra és újra megadni a szerződésre vonatkozó adatokat - ezekhez beállíthat alapértelmezett értékeket

Az adatokat elegendő egyszer megadni a “Szolgáltatók” menüpont alatt.
Itt tárolhatók továbbá a kapcsolódó dokumentumok, mint például:
- Belső szabályzatok és annak frissítései
- VPOP_KSZ17 nyomtatvány
- AFADREG nyomtatványok
2. Cégcsoportok
Ha nem (csak) szolgáltatók szerint szeretné csoportosítani ügyfeleit, az identiGO ebben is rugalmas: bármilyen szempont alapján létrehozhat cégcsoportokat. Például:
- egyéni vállalkozók / gazdasági társaságok
- magyar / külföldi ügyfelek
- egy irodán belül kihez tartozik az adott ügyfél, stb.
Ha elvégeztük a Szolgáltatók és Cégcsoportok felvételét, indulhat az ügyfelek feltöltése, a tényleges rendrakás megkezdése.
Következő cikkünkben az ügyfelek feltöltésével, a rendszerbe való beköltözéssel fogunk foglalkozni.


