Pmt. rendrakás - 1. fejezet - Szolgáltatók és a Cégcsoportok

Első lépésként érdemes átgondolni, milyen logika szerint szeretnénk ügyfeleinket csoportosítani. Az identiGO-ban erre két lehetőséget kínálunk: Szolgáltatók és Cégcsoportok szerinti rendszerezést.

Hol?
Bal oldali menü → Szolgáltatók és Cégcsoportok menüpont

1. Szolgáltatók

Sokan több céggel vagy egyéni vállalkozással nyújtanak Pmt. hatálya alá tartozó szolgáltatást (pl. könyvelés, székhelyszolgáltatás). Az identiGO lehetővé teszi, hogy akár 5 szolgáltató cég ügyfélkörét kezelje egy előfizetés alatt.

Miért?

:white_check_mark: Egyetlen kattintással generálható TTNYELT nyomtatvány a hozzárendelt ügyfelekhez
:white_check_mark: Excel exportban szűrhetők az ügyfelek szolgáltatónként (ellenőrzésnél kifejezetten hasznos)
:white_check_mark: több szolgáltató esetén nem kell több előfizetést / fiókot fenntartani
:white_check_mark: az ügyfélátvilágítási adatlapon nem kell az összes ügyfélnél újra és újra megadni a szerződésre vonatkozó adatokat - ezekhez beállíthat alapértelmezett értékeket

szolgaltato-ugyfelatvilagitasi


Az adatokat elegendő egyszer megadni a “Szolgáltatók” menüpont alatt.
Itt tárolhatók továbbá a kapcsolódó dokumentumok, mint például:

  • Belső szabályzatok és annak frissítései
  • VPOP_KSZ17 nyomtatvány
  • AFADREG nyomtatványok



2. Cégcsoportok

Ha nem (csak) szolgáltatók szerint szeretné csoportosítani ügyfeleit, az identiGO ebben is rugalmas: bármilyen szempont alapján létrehozhat cégcsoportokat. Például:

  • egyéni vállalkozók / gazdasági társaságok
  • magyar / külföldi ügyfelek
  • egy irodán belül kihez tartozik az adott ügyfél, stb.


Ha elvégeztük a Szolgáltatók és Cégcsoportok felvételét, indulhat az ügyfelek feltöltése, a tényleges rendrakás megkezdése.

Következő cikkünkben az ügyfelek feltöltésével, a rendszerbe való beköltözéssel fogunk foglalkozni.