Ügyfelek rendszerezése, csoportosítása

identiGO (4)

Bizonyos ügyfélszám felett gyakran felmerülő igény, hogy különböző szempontok szerint csoportokba tudjuk rendezni ügyfeleinket akár egyéni, akár előre meghatározott feltételek alapján a könnyebb átláthatóság, követhetőség végett. Történhet az alapján, hogy milyen szolgáltatást nyújtunk számukra, melyik alkalmazotthoz tartozik az adott ügyfél, de akár az egy érdekeltség alá tartozó ügyfeleket is rendszerezhetjük ezen a módon.

Szolgáltatók

A leggyakoribb eset, hogy egy felhasználó több vállalkozással végzi a könyvelési, ingatlanközvetítői tevékenységet. Az identiGO-ban lehetőség van felvenni több szolgáltató céget és ezekhez hozzárendelni az egyes ügyfeleket.

Ha több szolgáltató céggel nyújtunk Pmt. hatálya alá tartozó szolgáltatást, mégis egy fiókban szeretnénk látni az összes ügyfelünket, könnyen differenciálhatjuk partnereinket a következőképpen:

  1. Bal olali menüsor
  2. Szolgáltatók fül
  3. Új szolgáltató megadása
  4. Mentés

Maximum 5 különböző szolgáltatót vehetünk fel.

Ezen az oldalon tárolhatjuk továbbá a Pmt-hez kapcsolódó egyéb dokumentumokat, mint például a belső szabályzatokat,
AFADREG adatlapot, vagy a mindenki számára kötelezően beküldendő KSZ17-es nyomtatványt.
Az ügyfelek szolgáltatóhoz rendelése feltétele annak, hogy a TTNYELT nyomtatványt automatikusan le tudjuk generálni.

identiGO

Cégcsoportok

Lehetőség van teljesen egyéni szempontok szerint is csoportosítani az ügyfeleket a “Cégcsoport” funkció segítségével. A csoportosítás történhet bármilyen szempont alapján az alábbi módon:

  1. Bal oldali menüsor
  2. Cégcsoportok fül
  3. Új cégcsoport gomb

A csoportokat különböző színekkel jelölheti, így az ügyféllista oldalon azonnal látni fogja, hogy egy adott ügyfél melyik csoportba tartozik.

Fontos, hogy egy ügyfél csak egy szolgáltatóhoz, vagy csoportba tartozhat.

Az ügyfeleket kétféleképpen lehet Szolgáltatóhoz, vagy Cégcsoporthoz rendelni:

Tömeges hozzáadás folyamata

  1. Főoldali ügyféllista
  2. Műveletek gomb
  3. Hozzáadás Szolgáltatóhoz vagy Cégcsoporthoz

Egyéni hozzáadás folyamata

  1. Ügyfél adatlapja
  2. Szerkesztés gomb
  3. Paraméterek kiválasztása

Amennyiben szeretné a szükséges lépéseket kollégánkkal párhuzamosan elvégezni, tekintse meg alábbi videónkat: